Kategoriler

24 Şubat 2014 Pazartesi

Midorima Shintaro & Kazunari Takao - To aru Shinja no Hakana Mainichi



Başarılı olmak için her şeyi kendi gücümle yapıyorum, her zamanki gibi
Gülmek istiyorsan,durma devam et
Bu kişiliğimin bir parçası

Shin-chan abartmıyor musun? Biraz fazla değil mi? Nesin sen kız mı?! Ohh!!
Bugün hareketli bir tema ile başka bir adım,bir fantezi geliştirme ve komik bir durum
Önünde şapka çıkartıyorum
Oha Asa çok rahatsız edici
Hayır, Midorima sadece harika
Duruşun için tebrik ederim
Pratiklerinde gün içinde ve dışında büyük bir çaba gösterdin
Sana saygı duyuyorum

Ben sadece sert tavrımı korumaya devam ediyorum, wo-oh
Yapamasan bile, neyi başarabilmeyi arzularsın?

Her gün sona ermeyen bir döngü içinde
Yaşamaya devam edelim ve bitmesine asla izin vermeyelim
Yatırımlarımızın sonuç vereceğini umarak
Tıpkı emrettiğin gibi

Kendi çapında bazı şeyleri kabul ettiriyorsun, her zaman - Evet, efendim
Bana acayip deme  
Ben sevmen gereken birinci sınıf biriyim (*)

Shin-chan neden boş ellesin? Biraz riskli değil mi? Çok solgunsun! Ohh!!
Gürültü yapma! Kapa çeneni! Dokunma! Kısacası benim gibi sakin, şanslı eşyamı elde edeceğim
Bu aşırı derece zor
Oha Asa çok acımasız
Hayır, Asıl Midarima çok sert
Duruşunun önünde eğiliyorum
Benimle eğlenmeyi bırak
Bu tamamiyle bir başarısızlıktı ve bu senin kendi hatan ya da böyle bir şey(*)

Kaderim bana sıkıntılı bir hava sağlar, wo-oh
Yapamasan bile, nasıl zaferi yakalama niyetinde olabilirsin?

Test ediliyoruz
Her şeyi kader tarafından seçilmiş olmak için yapıyoruz
Azılı bir kararlılıkla, birbirimize ihanet etmeden ilerleyeceğiz
Hepsi burada başlıyor

Her gün sona ermeyen bir döngü içinde
Yaşamaya devam edelim ve bitmesine asla izin vermeyelim
Yatırım çabalarımızın sonuç vereceğini umarak
Test ediliyoruz
Her şeyi kader tarafından seçilmiş olmak için yapıyoruz
Azılı bir kararlılıkla, birbirimize ihanet etmeden ilerleyeceğiz
Tıpkı emrettiğin gibi

Yeşil: Midorima
Mavi: Takao
Turuncu: Midorima & Takao
(*): Takao'nun Midorin'i taklit ettiği kısımlar

PS: Renklendirme ile ayırmam daha iyi olur diye düşündüm umarım iyi düşünmüşümdür,heheh ~ Beğenmeniz dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder