Kategoriler

28 Nisan 2015 Salı

Love Live!School Idol Project-Kaguya no Shiro de Odoritai


Şu birkaç gündür tekrardan deli gibi School Idol Project oynamaya başladım. Evde kendi kendime söyleme vs derken işte buradayım. Buyrunuz efenim~~






Gel! Gel! Baştan çıkarıcı şekilde dans et tekrardan
Hadi, gel! Kaguya'nın kalesine
Kaçınılmaz karşılaşmamız yönlendirilmiş bir gizem
Tehlikeli bir davranış



Dans edelim! Haydi, dans edelim! Sona ermeyecek dansın ritmi
Haydi dans et, dans edelim! Kaguya'nın kalesinde
Lazer ışıkları gece karanlığını delip geçiyor
Benimle beraber izleyecek misin?



Aydınlatıyor bu duyguları göz kamaştırıcı yıldızlar
Oh, sonsuza kadar süren bir rüya
Yarına dair her şeyi unutmak istiyorum



Ben, kırmızı güllerin prensesi, şefkatle sahip olmanı istiyorum bana
Usulca fısıldıyorum ve anlamlı bir şekilde çeviriyorum gözlerimi
Sen, beyaz Ay'ın şövalyesi,  hissettiğim o el hala daha sımsıcak
Sakın gitme ve sıkıca sar beni
Mucizevi aşk olarak çağırıyorum bunu



Gel! Gel! Tutkuyla dans et tekrardan
Haydi, gel! Kaguya'nın kalesine
Enerji tüm tereddütleri yok ediyor
Tutku asla uyumaz



Dans edelim! Haydi, dans edelim! Sona ermeyecek dansın ritmi
Haydi dans et, dans edelim! Kaguya'nın kalesinde
Disko takımyıldızlarını birbirine dolaştırıyor
Beni de uyandır (Tahrik et)



Yüreğim parıldayan yıldızlar üzerine yemin ediyor
Geçici bir rüya dahi kâfi
Yarın kendi halinde devam edecek



Ben, siyah güllerin prensesi, tutkuyla sahip olmanı istiyorum bana
Böylece gülümserim ve peşime düşmen için davet eder gözlerim
Ayrıca sen, siyah Ay'ın şövalyesi, samimiyet gözlerinin en derininde yatmakta
Yakala ve sıkıca sar beni
Aşkı çağırıyor bu mucize



Ben, kırmızı güllerin prensesi, şefkatle sahip olmanı istiyorum bana
Usulca fısıldıyorum ve anlamlı bir şekilde çeviriyorum gözlerimi
Sen, beyaz Ay'ın şövalyesi,  hissettiğim o el hala daha sımsıcak
Sakın gitme ve sıkıca sar beni
Mucizevi aşk olarak çağırıyorum bunu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder