Kategoriler

28 Haziran 2015 Pazar

Wagakki Band-Kagerou Days



Öncelikle grup hakkında kısaca bahsetmek istiyorum. 2013'ten beri aktif olan Wagakki Band Vocaloid şarkılarını geleneksel Japon müzik aletleri ve Batı müziğiyle birleştirerek bizlere farklı bir tarz sunuyor. 

Solistleri Yuko Suzuhana da shigin*Japonca veya Çince şiirin ezberden Japonca okunması diyebiliriz sanırsam* sanatçısı bu arada. Sesi gerçekten hoş. Zaten çevirirken ve sonra nasıl olmuş acaba diye şarkıyla beraber okurken nedense tüylerim diken diken oldu... Kadının sesi... *acıyın bizeeeğ


Yeter bu kadar, buyrun efenim, bu gece çok çalışkanım ajkdf 




Ağustosun 15'inde öğlen on iki buçuk civarında olmuştu
Hava güzel idi



Beni hasta etmeye yetecek kadar parlak bir güneş ışığı sağanağı altındaydı 
Ben, yapacak hiçbir şey olmadığından, seninle gevezelik ediyordum



Kediyi okşarken "Sanırım yazdan nefret ediyorum"
Diye mırıldandın yüzsüzce



Ah, kaçan kedinin ardından koşarken
Kırmızı ışık yanmadan önce kendini yerde buldun



Yoldan geçen kamyon sana çarptı ve kaçtı, ben çığlık atar iken
Senin kokunla karışmış kanın sıçrayışına hıçkırarak ağlamaya başladım
Bir sıcaklık dalgası küçümseyerek gülümsüyordu bana bunun bir şaka olmadığını hatırlatarak
Gölün yüzeyini sesleriyle rahatsız eden ağustos böceklerinin sesleriyle kendimden geçtim



Yelkovanın yaptığı yankılanan sesi işittim, yatakta kendime geldiğimde
Saat kaçtı böyle?



İşaret etti saatin kolları Ağustos  15'in gece yarısını biraz geçtiğini
Ağustos böceklerinin vızıldayan seslerini hatırlıyorum
Lakin...wow...biraz gizemli...
Dün aynı parkta geçen o rüyayı hatırlıyorum
"Bugünlük eve gitmeliyim" yolda ilerken
Çevremdeki insanlar ağızları bir karış açık bakıyorlardı



Düşen metal direk seni delip geçti
Kocaman bir çığlık ve ağaçlar boyunca yankılanan rüzgarın sesi
Bir sıcaklık dalgası küçümseyerek gülümsüyordu bana bunun bir şaka olmadığını hatırlatarak
Kararan gözlerimle, bir anlığına gülümseyen seni gördüğümü sandım



Alaycı sıcaklık dalgası karanlıkla sarmalanmış dünyaları birbiri ardına talan ediyor
On binlerce yıldır tekrar ediyor, şimdiye kadar fark etmiş olmalısın



Sık sık dilden dile dolanan bu çeşit bir hikayenin sadece tek sonu var
Fakat o da tekrar eden bu yaz günlerinin ötesinde bir yerlerde



Seni kenara itip, öne atladığımda, kamyon çarptı 
Yayılan kanımın rengi gözlerinle robotlaşmış vücudunu yansıttı bana
Görünüşe göre kızmış olan alaycı sıcaklık dalgası gülüyordu "Al bunu!" dermişçesine



Oldukça sıradan bir yaz günü benim için
Lakin bu sefer sona ermek zorunda bir şeyler



Ağustosun 14'ünde yatakta uyanırken
Yalnızca kedisine sarılan kız "İşe yaramadı,tekrar" dedi kız


3 yorum:

  1. Aman tanrım didim Vocaloid bilen Blogger! :O

    YanıtlaSil
  2. yillar sonra bloguna giren bloggerim ben daha cok asdkjfkds vocaloid severim ya gakupo hele...istedigin sarki olursa istek alirim :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil