Kategoriler

22 Temmuz 2015 Çarşamba

Animeli Mim


Shuu-chan beni mimlemiiiş, yehooo~~

Nedense böyle şeyleri çok seviyorum, çok eğlenceli dsdkflgş O zamansa...
Başlayalım!


1. İlk olarak animeye nasıl başladın, nereden öğrendin?

Hmm... Abilerimin önerdiği serileri izleyerek başladım sonra da gerisi geldi. *aile bireylerim beni bu yollara soktu yoksa ben masum cici bir kız..dım...dım..*



2. İlk izlediğin animenin adı ve konusu ne?

Vampire Knight olması lazım tabi küçükken televizyonda izlediklerimi saymazsam sjdkfgl Konusuuu...Yuuki Cross adlı genç kızımız küçükken saldırıya uğrayıp onu kurtaran safkan vampir Kaname tarafından gündüzleri insanlara geceleri ise vampirlere eğitim veren akademinin müdürüne emanet edilir. Orada Zero adlı vampirlerden ölesiye nefret eden yakışıklı mı yakışıklı hoş çocuğumuzla beraber büyür. Ayrıca bu ikisi gündüz öğrencilerini gececilerden korur felan. Daha sonraları işler karışıyordu tabi, malum ana karakterimiz onu kurtaran Kaname ve vampirlerden nefret eden bir de başka karakter aynı okulda olunca...deymeyin keyfimize *-* Uzun zaman olunca hatırlamak da biraz zor tabi en iyisi izleyin siz asdkflg


tüm karizma gitti jskdf


3. Çok güldüğün bir anime var mı? Varsa nedir?

Gekkan Shoujo Nozaki-kun! Her bölüm haykırdığım ve o lanet olası son bölümde de sövdüğüm güzel anime....*gerçi başka ne olacaağdı ki..*



4. Çok üzüldüğün bir anime var mı? Varsa adı nedir?

Var, hiç olmaz mı? Prensip olarak en az 1 bölüm ağlıyorum ben zaten. Fakat şuana kadar ağlamaktan gözlerimin çıktığı tek anime Hakuoki. Yok böyle bir şey. YOK.
.
.
.
Çok doluyum bu konuda arkdşlr. *ağlar*


5. Favori animen nedir?

Kuroko no Basket, Uta no Prince-sama, Kuroshitsuji, Barakamon...falan..filan...bissürü var sayamıcam ajsdkfgl


6. Bu sıralar izlediğin anime nedir?

Junjou Romantica 3, Uta-puri *maalesef daha bitiremedim çok üşengecim* Sanırım bu kadar. 


7. Anime mi yoksa manga mı tercih edersin?

İkisi de.


8. Sevdiğin bir live action var mı?

Var öyle sevdiğim birkaç tane. Ouroboros'un dizisini izledim son olarak. Her ne kadar manga olarak nasıldı bilmesem de oyuncuların mükemmelliği başlı başına diziyi harika bi seviyeye taşımış. Çok güzeldi. 


9. En sevdiğin anime türü nedir?

Belli bir türde takılı değilim ama shoujoları genelde sevemiyorum. Hani komedi ağırlıklı olursa, bkz: Lovely Complex, veya cidden ilgimi çekerse kapım her zaman açık ajskdlfgş 


10. En sevdiğin anime OST'u nedir?

Ah-haaa! Dananın kuyruğunun koptuğu yer ahsdjfkgl Aslında sevdiklerimin bi kısmını Shuu-chan burada paylaşmış o yüzden dinlemek isterseniz bi bakarsınız. Gelelim diğerlerine...




Barakamon

Ne zaman dinlesem animeyi oturup bir daha izleme isteğiyle doluyorum...Eğer izlemediyseniz izleyin, kısa ama bir o kadar da insani etkileyen şirin bir seri + Ono Daisuke faktörü 





Kuroko no Basket



Bana kalırsa tüm karakter şarkılarını da doldururum uta-puriyle ikisinin ama nys...2 tane yeter :'))



Akatsuki no Yona





Nanatsu no Taizai

Şu son 2 gündür beni kendine bağlayan harika anime... 






Gekkan Shoujo Nozaki-Kun



şapşikleer 




Uta no Prince-sama



*orijinali bu değil tabi ama yutupta bulamadım hep cover hep cover...sjkdflg*




Hakuoki





AĞAĞAĞAĞAĞA~~ 


Sanırım bu kadar...yeter...? Dayanamıyorum ajskdflg Juu-chan'i ve Kasai-sensei'yi mimliyorum her zamanki gibi. Hadi kaçtıı-ım!~~ 



2 yorum:

  1. Prensip olarak en az 1 bölüm ağlıyorum ben zaten. fgsdfg ay ölüciyim
    Okurken çok eğlendimsffg ama...ama Hakuoki'ler...ler...ler... *kırılan cam sesi*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel beraber aglayalim :') gerci yalan degil...23 bolum gulduysem illa birinde agliyorum sonra, kacamiyorum bu durumdan ajdkfkf

      Sil