Kategoriler

16 Aralık 2013 Pazartesi

d=out - Chuukyori Renai



Clank-clank! Odakyuu'dan gelen tren, pencerenin dışında Hakone kıyıları
Sevgilim bekliyor

Clunk-clunk! Sevimli Hachiko heykeli önünde buluşuyoruz
Ve sonra seninle dışarı çıkacağız



Hadi bu orta mesafeli ilişkiye başlamaya karar verdiğim Tokyo Kulesine uçalım

Her şey parlıyor gibiydi, Tokyodan sevgilerle
Sahte bir aşkın içine düşüyorum  ve içinde boğuluyorum
Kalbim dans ediyor, ayaklarım havalanıyor


Bana iyi davrandın ve beni iyi aldattın


Thunk-clunk! Uyumadan önce sadece şuna karar verebilir misin: Yarın ne yapmalıyız?


Tamam öyleyse, evde kalalım
Orta mesafeli bir ilişkide her şey hoş nasılsa.

Her şey parlıyor gibiydi, Tokyodan sevgilerle
Sahte bir aşkın içine düşüyorum  ve içinde boğuluyorum
Kalbim dans ediyor, ayaklarım havalanıyor


Bana iyi davrandın ve beni iyi aldattın

Her zaman kalabalık olan Meiji Caddesi'ne doğru koşarken beni durdurdun

Lütfen..lütfen dinle, seninle olmak istiyorum
Şehirde yaşamak beni asabi yapıyor ama, evini arkanda bırakabilir misin?

Yapamadı, Tokyo’daki o güzellik
Kışın baharı sevmeye çalışması gibi 
Kaç defa  seni görmeye gelmemin önemi yok 
Kaç  gözyaşı ya da saçlarımın nasıl dağıldığının önemi yok


Yeterince yakın göründü ama çok uzaktı..Tokyo…


PS: Merhaba minna! Bu benim ilk çevirim ve devam etmeyi düşündüğüm için böyle bir blog açmak istedim. Zamanla gelişebileceğime inanıyorum. İlerleyen postlarda kendimle ilgili tanışma yazısı tarzında bir şeyler paylaşabilirim. Beğenmeniz ve eğlenmeniz dileğiyle~~

4 yorum:

  1. Ayyy kurban olduğum *v* Ne güzel şarkı ya ♥♥ Çevirin için teşekkürler bebeğim daha nicelerini bekleriz senden (///v///) ♥ Yeni blogun da hayırlı olsun ♥

    YanıtlaSil
  2. evet, çok seviyorum bu şarkıyı ya *-* beğendiğin ve desteklediğin için de çok teşekkürler shuu-chaawn <3

    YanıtlaSil
  3. Ay ay böyle bir şarkı olduğunu tahmin etmiştim ne kadar harika ya <3 En sevdiğim D=Out şarkılarından biri <3 Çevirin için çook teşekkürler *v* Paylaşabilir miyim bunu kendi bloğumda da? :3

    YanıtlaSil
  4. tabiki paylaşabilirsiiin sevinirim *w* çok güzel bir şarkı evet kouki yazmış ayrıca dinledikçe gözlerim doluyor ;___;

    YanıtlaSil