Kategoriler

23 Aralık 2013 Pazartesi

The Gazette-Reila



Reila...
Tanıştığımızdan beri kaç tane benzer şekilde yara aldık?
Ne kadar süre birbirimizi destekledik?
Başka birini değil, sadece beni incittiğini söylemek istedim
Gerçeklik gözlerinde yanıyor
Sessiz ve hareketsiz… Neler düşünüyorsun?
Nedenlere gerek yok
Sadece bana ait olan sen geri dönebilsen…



Geride kalan benden daha fazlası
Hiçliğe dönüşen sen, ne kadar acı verici merak ediyorum
Henüz hiçbir şey başlamasa bile
Henüz bu kelimeleri sana söylemediysem bile, nereye gidebilirim ki? 


Reila…
İsmini haykırmaya çalışsam dahi,sana ulaşmaz
Reila…
Gözlerini aç ve gülerek hepsinin bir yalan olduğunu söyle



Yarın nereye gideyim? Eğer dilersen herhangi bir yere gideceğim
Hatırlayabildiğim kadarıyla sen her zaman böyleydin
Nereye gittin?


Beni, tekrar kendi başıma yürümem için arkada bıraktın,değil mi?
Artık, sana erişemiyorum
Artık, sana erişemiyorum
Sonunda seninle buluştum ama şu ana kadar katlandığım her şey taşıyor, göz yaşları gibi düşüyor



Reila…
Sana söyleyemediğim bu sözler
Reila…
Şimdi, tam burada sana söyleyeceğim
Reila…
Seni herkesten daha çok seviyorum
Reila…
Seni seviyorum, seni seviyorum…



Bir defa kaldığımız oda şimdi bile aynı
Kapılar kilitli değil
Bir gün sen dönersin diye
Her zaman seni bekleyeceğim, anlıyorum ama
Şuan bile seni kapıyı açıyorken görebiliyorum


Yarın kesinlikle geri gel,olur mu?




PS: İkinci çevirim için herkesin eminim sevdiği,dinlerken -hele sözlerini okuyunca-duygulanacağı bir şarkı olan Reila'yı seçtim. Beğenmeniz dileğiyle^^ 

1 yorum:

  1. Tam kalbimin ortasından vurdun bu şarkıyı çevirerek. *^* TAM ORTASINDAN

    YanıtlaSil