Kategoriler

3 Şubat 2014 Pazartesi

Aomine Daiki - Unstoppable



İhtimaller ve yapamadıklarımız, yapabileceğin tek şey tanrıya dua etmek
Öfken yüzünden benimle münakaşaya girişmen bende sadece uyuma isteği uyandırıyor
Elinden gelenin en iyisiyle kırılma noktana uzan ve bununla eğlenmeme izin ver 
Aramızdaki ezici farkı anlamana izin vereceğim

Her şekilde durdurulamaz

Rakibimin kim olduğu önemli değil, hiç kimse beni durduramaz
Kiminle karşılaştığım önemli değil, hiç kimse beni geçemez
Bu gerçeklik, tüm çabanı ortaya koysan bile hiç biri işe yaramaz
Yolumdan çekil, ben o yöne doğru gidiyorum, bu benim oyunum

Vazgeçmemen için sana süre vereceğim
Duygular üzerinden yapılan bir tartışmaysa bu, yapabileceğim hiç bir şey yok
Başından beri aramızdakine bir düello olarak bakmadım
Böyle karamsar ve hayal kırıklığına uğramış olma

Durdurulamaz, sadece teori değil

Beni yendikten sonra ne söylemek istiyorsan söyle
Sonuçlar söylediklerimi doğrulayan her şey
Bu senin cevabın, zaten bana karşı kendini zorlama, sıkıcı
Benim oyunumda beni yakalamak boş değil mi?

Doğrusu bundan bıkmaya başlıyorum, neredeyse bitme zamanı
Biraz ciddi de olsa yapabileceğim hiç bir şey yok, neredeyse yok

Rakibimin kim olduğu önemli değil, hiç kimse beni durduramaz
Kiminle karşılaştığım önemli değil, hiç kimse beni geçemez
Bu gerçeklik, tüm çabanı ortaya koysan bile hiç biri işe yaramaz
Yolumdan çekil, ben o yöne doğru gidiyorum, bu benim oyunum

PS: Videodaki İngilizce sub ile benim çevirim arasında farklılıklar var farklı bir siteden yararlandığım için (kurokonobasuke.wikia.com) Belirteyim dedim ~ ~ ^w^

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Agh, böyle arada bir yorum yazan olunca seviniyorum,takipçim varmış diye*-* Ayrıca ne demek,beğenmene sevindim paylaşımlarımı *-* (gaza geldi)

      Sil