Kategoriler

16 Mart 2015 Pazartesi

Shinomiya Natsuki - Sirius e no Chikai







Senin için söylüyorum

Tıpkı ayın gökyüzünde parlaması gibi atan kalbim
Uzatırsam eğer elimi, beraber olabiliriz

Bak, nasıl da ışıldıyor...parlayan geleceğimizi görebiliyor musun?
Seninle beraber yol almak istiyorum
Korumak için gücüm olacak böylece

Senin için söylüyorum
Bu aşka adanmış
Değişmek isteyen....f fakat değişemeyen
Hoşçakal, aşkım

Işıldamak istiyorum öyleyse
Siriustan bile daha parlak olmak
Hey, tutsağın olmama izin ver...sonsuza dek
İhtiyacım var aşkına

Sokulduk birbirimize iyice, kayan yıldızları sayarak
İkimiz birmişçesine, dua ettik aynı rüyayı görebilmek için

Yıldızlara bak...Müzik notaları gibi çalacağız onları
Bu yıldız geçidinden aşağıya doğru devam ederek
El ele sıkıca, hiç ayrılmayacakmışçasına

Şimdi, Tanrı yapayalnız
Böylesine büyük bir gücü sürdürmekte
Bu sınırsız duygular
Bahşet bana onları lütfen

Delice atan nabzım, her nefes alışımdaki o ses
Herşey bu melodinin bir parçası olmakta
Sadece senin... senin esirin olmak istiyorum
Aşkına ihtiyacım var

Senin için söylüyorum
Bu aşka adanmış
Dürüst gülümsemen
Daha da yakınımda tutmak istiyorum onu

Işıldamak istiyorum öyleyse
Siriustan bile daha parlak olmak
Sonsuza dek...beraber olalım
İhtiyacım var aşkına

Hey, tutsağın olmama izin ver...sonsuza dek
İhtiyacım var aşkına


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder