Kategoriler

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Murasakibara Atsushi-Rifujin ni



Birbiriyle iyi geçiniyor herkes
Dayanıklılıklarını test ederken
Eğleniyorlar
Boşa çaba harcarken

Kazanacak taraf olmamalarına rağmen
Devam ediyorlar
Çünkü seviyorlar ya da...
Öyle bir şeyler

Umutsuzluğa kapılıyorlar, bunu anlamıyorum sadece

Böyle bir şeyi yapmak
Hayaller gibi o kadar saçma ki
Öğreteceğim
Ona başvurmaman gerektiğini

İrade veya inanç
Tutkulu bir biçimde kuvvetli
Bu yetenek seviyesiyle
Tuhaf da olsa tamamiyle kandırıldım

Nedensizce
Nedensizce sonunda farkettim ve sona bıraktım
Bıkıp usanmak ve ustaca bırakmak gibi

Bir şey dahi demeden, her şeyi ezip geçiyorum

Elinden gelenin en iyisini yaptığında gördüğün değer
Ne bekliyordun ödüllendirilmeyi mi yoksa başka bir şey mi?
Sakın söyleme
Ciddi manada hayaller kurmanın asıl nedeninin bu olduğunu

Her halükarda bu hiç değişmeyen ve karşı konulamaz bir durum

Bu kadar kötü olanın ne olduğunu bilmek ister misin?
Dersini almıyorsun, değil mi?
Sınırlar hakikat
Oyunda kaybetmeden önce inkar edilemezler
En azından bir şeyleri anlamaya çalış
O cesur yüz ifadeni takınırken

Nedensizce
Nedensizce ne kadar da imkansız beklentiler
Bir kenara bıraksan onları
Daha iyi olmaz mı?
Karar çoktan verildi
Bundan dolayı, neler hissediyorsun şimdi?

İrade veya inanç
Tutkulu bir biçimde kuvvetli
Bu yetenek seviyesiyle
Tuhaf da olsa tamamiyle kandırıldım

Nedensizce
Nedensizce sonunda farkettim ve sona bıraktım
Bıkıp usanmak ve ustaca bırakmak gibi

Bir şey dahi demeden, her şeyi ezip geçiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder