Kategoriler

16 Mart 2015 Pazartesi

Geri Döndüm! Sanırım...



Açıkçası bloğumun pek de fazla takipçisi yok fakat arada bir bakan varsa diye diyorum ki: GERİ DÖNDÜM!



   *hm..hm..*

Ehem... Uzunca bir süredir gerek üşengeçlik olsun gerekse sınav yüzünden olsun bayağı uzak kaldım. Hatta diğer bloğumu da kapattım. Sınav sonunda geçti gitti ve geriye oturmuş aptal aptal etrafa bakınan şapşal bir varlık kaldı. En sonunda dedim "Kaldır o k.çını da uğraşı bul. Çeviri filan yap" Yoksa gerçekten deliricem. Müzik dinlerken veyahut dizi izlerken bile hala daha kalkıp test çözmem gerektiği hissine kapılıyorum. *çok korkunç değil mi?*

Gel geleliiim çeviri konusuna... Hep sevdiğim şarkıları seçsem de şuan Kuroko no Basket mi Uta no Prince-sama'ya mı ağırlık versem karar veremedim. Gerçi;



Müzik olsun, sözler olsun gayet güzel ve eğlenceli şarkılar. Seiyuulara hele hiçbir lafım yok. O yüzden büyük ihtimal şuan ikisi üzerinden devam edeceğim çevirilerime. Eğer şunu da çevir dediğiniz bir şeyler olursa her zaman açığım. Sadece aşağılara bir yerlere yorum bırakın, elimden geleni yapacağım! ᕦ(ò_óˇ)ᕤ 

Ah...Ayrıca arada çeviri harici manga tanıtımları, ki sadece yaoi okuyorum, belki anime ya da o tarz bir şeyler yapabilirim. Maksat canımız sıkılmasın, değil mi?

2 yorum:

  1. Ay o hisse ben de çok kapılıyorum biliyo musunsfsg böyle boş zamanım olup da oyuna moyuna daldığımda yüreğim sıkışmaya başlıyor sanki test çözmem gerekiyormuş da çözmeyip oyun oynuyormuşum gibi...
    Ama bütün bunlar geçecek merak etme x.x Benimki tekrar etti seninkinin etmemesi dileğiyle UvU Bu arada manga önerin varsa açığım *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafayi yiyorum yavastan ben ya;; insallah kurtulurum bu sene ve tabiiki sen de.. u.u *sensiz gitmeeegmm* Sinav oncesinde bayagi okumustum aslinda onlardan cok cok begendiklerimi ayirip, veya suan kadar okuduklarimdan, bir liste mi yapsam mi*-* Cok guzel seyler bulmustum valla*-*-*-*

      Sil