Kategoriler

25 Mart 2015 Çarşamba

[Kendime Doğum Günü Hediyesi] Midorima Shintarou-Where is it?



Bu şirin Shin-chan için Shuu-chana çok çok teşekkür ederim!! *ne çok şışuşü dedim öyle sdkoflg*


Evet, birkaç gün önce KnB'nin neredeyse tüm karakter şarkılarını indirdim ve playlist oluşturdum. Aralarında da en çok dinlediğim tabi ki Midorima'nın bu eğlenceli şarkısıydı. Sonunda kendime doğum günü hediyesi olarak çevirmeye karar verdim ajskflg Açıkçası çok fazla "oldu mu olmadı mı" şüphesine düşsem de...Buyrunuz~~~Beğenmeniz dileğiyle!





Bu değil / Şu değil / Bu da değil
Nerede bu be?!
Fazla oyalanırsak eğer "Garanti ediyorum kötü bir şeyler olacak..."



Bugün, yengeç doğruca ilk sıraya yükseldi
Basit bir şekilde bunun günlük rutinimin bir sonucu olduğu söylenebilir



Fakat bu her şeyi boşvermene göz yummak demek değil
Kendini beğenmişlik saf aptallık
Haydi her şeyi kendi gücümüzle yapalım
Mükemmelliğin en yüksek seviyesine ulaşmak için



Görev başlasın / Hedefimiz için kusursuz bir rotaya ihtiyacımız var
Bir rehberiniz var mı?
Sınırsız sayıda veya değil, hiç farketmez
Elimden geleni yapmamla ilgili hepsi



Başarısızlık söz konusu bile değil
Günün şanslı eşyası sağ salim elime geçene kadar
Gün bitmemiş demektir, ki bu bana hiç huzur vermiyor
Ne olursa olsun
Muhtelif dükkanlardan antikacılara, OhaAsa kalitesini aramakta



Bu değil / Şu değil / Bu da değil
Nerede bu be?!
Fazla oyalanırsak eğer "Ölüm kalım meselese haline gelecek!"



Bugün yengeç son sırada / Talihsiz kaçınılmazlık
Aşırı korkunç bir durum
Uygun tedbirlerle üstesinden gelmeliyiz bunun



Evet, tamam / Umutsuzluğa kapılmayalım şimdi / Vazgeçmek komik bir kavram
Kararını destekliyorum / Bu bizim son çaremiz / Doğru düzgün yapalım



Görev başlasın / Boyut ve renk / Tüm tariflerle tanış 
Söylemeye gerek yok
Zorluğa göre ayrım yapmam / Ödün vermek yasak



Başarısızlık söz konusu bile değil
Günün şanslı eşyası bulunup ele geçirilmeli
Yeteneğimin %120sini ortaya koyabilmem için, tüm imkanları kullanacağım
Diğer insanlar beni absürd bulsalar bile katiyen umrumda değiller



Başarısızlık söz konusu bile değil
Günün şanslı eşyası sağ salim elime geçene kadar
Gün bitmemiş demektir, ki bu bana hiç huzur vermiyor
Ne olursa olsun
Muhtelif dükkanlardan antikacılara, OhaAsa kalitesini aramakta




Bu değil (Bu değil) / Şu değil (Şu değil) 
Bu da değil (Arrgghhh!) / Nerede bu  be?!
Fazla oyalanırsak eğer (Fazla oyalanırsak eğer) 
"Biz daha bulamadan gün bitmiş olacak!"


2 yorum:

  1. Ay bunu anca gördüm ben *o* Beğendiğine çok sevindim gerçekten yasdf çizerken bayağı bir uğraştım dedim herhalde güzel bir şey çıkacak. Ama bitirdiğimde hala bir dolu yanlışı olduğunu fark ettim ==" Ama emin ol seneye daha güzelini yaparım sanafsdf

    YanıtlaSil
  2. Olsun olmasin gayet de hos *-* cok begendiim,aldigim en guzel hediyeydi diyebilirim *utangac* eheh beraber kutlariz umariim midorin bekleyebilir ozaman sjkdkdfk

    YanıtlaSil