Kategoriler

27 Aralık 2013 Cuma

Shintarou Midorima-Iwaku Kani-za no Kichijitsu ni




Yengeçler İçin Şanslı Bir Gün

Du-ru-ru... Yukarı, aşağı..
Sorun nedir? Şanssızlık mı? Eksikliğin nedir?
Bugünün yengeçler için uğurlu eşyası benim yanımdan ayrılmayacak

Gözlüklerimi sadece sağ elimi kullanarak takmam
Başka bir monoton sabah daha ve ferahlatan bir başlangıç
Oha Asa'ya göre bugün oldukça şanslı olabilir
Yine de kaderi kışkırtmak hiç bir zaman akıllıca değildir

Her şeyi kendi yeteneğinle(gücünle) mi yapıyorsun?
Önünde duran her engele katlan ve gerisini tanrıya bırak

Sorun nedir? Şanssızlık mı? Neyi göz ardı ettin?
Yıldızların konumuna(dönüşüne) göre kendini hizaya getir
Görmüyor musun? Bu benim inandığım şey. Gücümün kaynağı baştan aşağı en ufak detaya kadar mükemmellik
Üstelik,yöntemim zamanında kanıtlanmış 
Gerçek bir anlaşma

Sağ ile başlayarak basketbol ayakkabılarımı bağlarım
Bir  tırnak bile kesilmeden bırakılmış değil
Mükemmellik için çaba sarf ederim ve bu somut hedefi aklında tutmaya devam et

Elinden gelen her şeyi yaparak başla
Kader tarafından seçilmiş olmak için kriterleri yerine getir 
Hadi değerini kanıtla

Sorun nedir? Şanssızlık mı? Başka bir test daha mı?
Kendini yıldızların konumuna(dönüşüne) teslim et
Görmüyor musun? Bu benim inandığım şey. Benim yolum doğru olan


Bugünün yengeçler için uğurlu eşyası benim yanımdan ayrılmayacak

PS: Bu hafta çok fazla Midorima fangirllüğü yaptım o yüzden Iwaku Kani'yle karşınızdayım takip eden,arada bakan arkadaşlar! ^^ Bilmediğim kelimeler ve anlayamadığım yerler vardı gene. O yüzden emin değilim nasıl oldu. Umarım beğenirsiniz ~~

6 yorum:

  1. Bu nedense icimde garip bir sekilde Midorimacchi hakkinda bir kisa hikaye yazma istegi uyandirdi... Belki de bunu dusunmeliyim *v* Guzel bi ceviri olmus begendim XD Ellerine saglik bebek <3

    YanıtlaSil
  2. askimi oyle garip seylere alet etmeyin ahdcfjkgl *takao'yla olsa okurum gerçi de* beğenmene sevindiim >w< <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seninle yazmayi planliyodum Takaoyla falan degil u.u Farkindaysan kisa hikaye dedim yaoi fanfici demedim u.u Icin fesatddsf

      Sil
  3. öyleyimdir adfgkh benle ise daha bir mutlulukla okurum ehe hehe *salya*

    YanıtlaSil
  4. Nyaa, Well Done!! harbi dil anlatımın çok iyi *o*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya, çevirilerde bir devriklik vs var genelde ama tink yuu <3 *o*

      Sil