Kategoriler

22 Mart 2015 Pazar

Midorima Shintarou-Nerai doori no Destiny



Daha önce de söyledim / Tek bir atış dahi kaçırmamın mümkünatı yok
Kişisel bir şey değil / Kader tarafından önceden belirlenmiş
Şimdiye kadar farketmiş olmalısın / Benim kusursuz yeteneklerimin aslında 
Her şeyi kendi gücümle yapmama bağlı olduğunu / Kimsede olmayan ve içimde yaşayan benzersiz mucize... Evet



Seçilmiş kişi olmak istiyorsan şayet, herkesten güçlü olmalısın
Yeniden keşfet kendini ve inandığın birisine dönüş



Hedefimi belirler ve atışımı yaparım ( Hedefe doğru) Mesafenin bir önemi yok
(Yapabilirim) Hayal başaramadığın sürece değersizdir (Doğru) Sarsılmazdır kaderim
Hiçbir şüphe yok aklımda / Görüş alanım açık, kontrolü sağla
İnancımdan başka bir şeyim yok / Hiç bitmeyen döngüyü resmedeceğim, idareme güveniyorum



Tekrar söylemeli miyim? / Böylesine zayıf bir azimle asla başarılı olamayacaksın
Bana karşı kazanabileceğini mi sanıyorsun? / Hiç komik değil



Mükemmeliyetin hiç duraksamadan peşinde koşuyorum
Farkedeceksin yakında yüzleşeceğin engeli



Kaderime karşı gelmiyorum (Tercihen) hedefime ulaşmak için
(Dahası) Gittikçe yaklaşıyorum (şuan) ideal şeklime



Hedefimi belirler ve atışımı yaparım ( Hedefe doğru) Mesafenin bir önemi yok
(Yapabilirim) Hayal başaramadığın sürece değersizdir (Doğru) Sarsılmazdır kaderim
Hiçbir şüphe yok aklımda / Görüş alanım açık, kontrolü sağla
İnancımdan başka bir şeyim yok / Hiç bitmeyen döngüyü resmedeceğim, idarame güveniyorum



PS: Çevirirken birazcık aklım uçtu kaçtı lakin...didim..bitti *o* Umarım beğenirsiniz~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder