Kategoriler

12 Ocak 2014 Pazar

Hey! Say! JUMP - Oretachi no Seishun



Sadece şimdi yapabileceğimiz şeyler var 
Ve ben bunların aptal veya gereksiz olduğunu söylemelerine izin vermeyeceğim

Güneşten daha parlak bir şey
Gözlerimi kapatıyorum ama kalbim bile yanıyor

Arkadaşlık, birinin seni anlaması
Duygularını gösterebildiğin birisi
Biz buradayız
Hayatlarımızı yakıyoruz
Mevsimler geçmesine rağmen kalplerimiz hala uğulduyor
Her şey değişmeden önce
Koştuk,bir şeyleri değiştirmeyi isteyerek

Nereye gittiğimizin bir önemi yok 
Hiç bir yere gidemiyormuşuz gibi hissettiriyor
Bu yüzden duygularımı o eski yere akıp gitmesine izin verdim

Tepenin üzerinden kasabaya bakıyorum
Uçsuz bucaksız gökyüzü karşısında küçücüğüz

Saf kalplerimizin yaralanmasına rağmen
Arkadaşlığımız asla bozulmayacak
Beraber bu değerli vakti harcamanın anlamı,
Belki bu acı yarın kaybolacak
Ama bekleyemeyiz 
Sadece şimdi yapabileceğimiz şeyler var

Arkadaşlık, birinin seni anlaması
Duygularını gösterebildiğin birisi
Biz buradayız
Hayatlarımızı yakıyoruz
Mevsimlerin geçmesine rağmen kalplerimiz hala uğulduyor
Her şey değişmeden önce
Koştuk,bir şeyleri değiştirmeyi isteyerek

Gençliğimiz...

1 yorum:

  1. Aslında bən Yuya Takaki nin en büyük hayranıyım ve Japonyayı ççççççooookkkkkkk ama çok seviyorum keşke Yuya Takaki'yle tanışma fırsatım olsa ama bu aptal ülkede onunla tamışamam şey bən sanki kendini japonyanın bir parçası qibi his ediyorum ve japonları ççççççooookkkkkkk seviyorum nərdeyse tüm okul benim japonyayı ne kadar ççççççooookkkkkkk sevdiyimi biliyor aslında bən türkiyeyide ççççççooookkkkkkk seviyorum ama en ççççççooookkkkkkk japonyayı hep keşke azerbaycandan çıksam diyorum keşke keşke Yuya Takaki'yle tanışsam bu 11 numaralı orta okuldan kurtulsam japonyada okusam japonyada yaşasam diyorum bir de YUYA-can çok çok çok ama çok tatlı ve Haruma Miurada benimde dizideki qibi bir arkadaşım olsa benim yanımda olan biri bana hər zaman destek olan biri ama olmuyor kurduklarım hep hayal olarak kalıyor burdakı dostluklar japonyadaki qibi olmuyor benim hayallerim asla qərçek olmadı ama türklər çok iyi kalpli insanlar aynı japonlar qibi asla burdaki qibi olmayın benim bu hayatta en önəm vərdiyim şey dostluk ama bir qün hep Yuya Takaki'yle tanışıcağımı düşünüyorum ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥bu kalplər tüm iyi japonlar tüklər ve özəllikle Yuya Takaki için

    YanıtlaSil