Kategoriler

22 Haziran 2015 Pazartesi

Mim: Müzikle Alaka Seviyem

Merhabalaar~~ 



Bir var bir yokum buralarda. Bu sefer de Shuu-chan ın yaptığı mimi yapmak istediğim için bilgisayar karşısına geçtim. *Tabi ben yazıyı yayınlayana kadar Juu-chan beni mimlemiş, tişikkirlir ajkdf* 

Ah bu arada üniversite sınavını sağ salim atlattım!*Sonuçlar da bu perşembe açıklanıyormuş, dıdıdım* Artık bir şarkı patlatırım yakında~~~*dance dance*

Haydi başlayalım!

1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime nedir?

*gözleri ters döner...bu nasıl soru* Ehm...Öyle belli bir kelime yok açıkçası. Yani ne desem bilemiyorum asjdkf Fakat daha çok anime müzikleri, j-rock vs. dinlediğim için "Japonya" olabilir.


2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?

Hiç bıkılır mı canım...A-aaa...


3) Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğimiz türden yani.

Birçok posterim vardı. Hatta odamın tüm duvarları sevdiğim ünlülerle doluydu fakat en sevdiğim grubun, d=out, tek bir resmi bile yoktu, gariptir. Hani asacak doğru düzgün yer de kalmamıştı zaten sjdkfglh Belki gün gelir kendi evim olursa bir odayı tamamen onlara ayıracağım. *evet yapıcam!* Her ne kadar dünyanın öbür ucunda olsak da, şarkılarını her zaman kalbimin derinliklerinde hissettim, hissediyorum. Onlarla güldüm, onlarla ağladım bu 3 senede ve iyi ki de onlarla tanışmışım. Güzel işler yapmaya devam edin lütfen, fightiiing!


4) Kitap okurken müzik dinler misin?

Hayır. Ama test çözerken dinliyorum.


5) Çok klasik ama sormak istiyorum. Sizin türünüz ne?

Ortaya karışık u.u Aslında güzel olan, bana hitap edebilecek her şeyi dinliyorum. Sadece rock, pop, metal diye sınırlandırmak zor.


6) Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı? 

"Asla dinlemem, ıyy kulak tırmalıyo dediklerim bile bir gün ağzıma dolandığı için... Ne desem boş ajksdfgş *bkz: die antwoorda laf edip sonrasında eğlenerek dinlemeye başlayan insan asjdkg*


7) Size "Bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz?" desem?

Hm...Zor bir seçim ama Yoshioka Aika sanırım. Daha çok erkek şarkıcı dinlemeye eğilimli biri olmama rağmen bu ablamızın sesine aşığım. Ha bir de Mao var. Kaçırılacaklar listemdeler ahsjdkfl


ağlıyorum...T_T


8) İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Her önüne gelenin albüm çıkarıp, ben sanatçıyım diye ortalarda gezinmesini.


9) Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?

Olmaz mı? *-* Şimdi alın bunları mıncıklayın ısırın ne bileyim... Tee çıkışlarından bu yana o kadar çok değiştiler ki... Ama o enerji hiç kaybolmadı.



Ah, bu arada grubun solisti, biricik aşkım *anca rüyalarımda tabi.. ;w;* Kouki birkaç ay önce single çıkarmıştı. Eğer d=out dinlediyseniz, Kouki'nin single'ının her zamanki tarzından ne kadar farklı olduğunu da farketmişsinizdir. Lakin şarkılardan tutun, o müzik, kıyafette gidilen değişim, I love Tokyo klibindeki dansa kadar hepsi muhteşem olmuş. Buyrunuz kendi gözlerinizle görünüz~~



Bir de şu şapşikler var; 




Beni bu harika grupla (Wagakki Band) tanıştıran Kasai-sensei'de çok teşekkürler buradan asdjkfg


++++ Kuroko no Basket ve Uta no Prince-sama müziklerini de tek geçiyorum. Hepsini dinleyin. Dinleyiin!!! *delirir*





"Japonca dışında bişey dinlemiyon mu sen yeaa?!" diyen olursa da bunları aşağıya bırakıyorum. Bayağı bir coştum şuan ama olsun, dinleyip eğlenelim değil mi? u.u





Tamam bu kadar yeter.. Yeter...*yutubu talan etti*


10) TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle de sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Tv? Evdekilerin izlediği dizilere bakıyorum beraber oturduğumuzda bir de arada Elin Oğlu izliyorum. Bahsedilen programlar hakkında hiç bir fikrim yok maalesef ahdjfk


11) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kimdir?

Miley olabilir. Sevmiyorum. 



Ahey! Bitti! Ehm.. Bu postu yazarken başıma gelmeyen kalmadı. Tekrar yazmak zorunda kaldım felan. Okuyan olur mu bilmiyorum, malum genelde kendi halimde çeviri paylaşıp ortadan kayboluyorum ashdjfkg Ama soruları yanıtlarken çok eğlendim ve kendimi kaybettim*-* Umarım şarkıları beğenirsiniz. Ve Kasai-sensei seni mimliyorum!!

Tekrar görüşmek üzereee!!!~~~~ 

2 yorum:

  1. Okurken çok eğlendimffgdgds Kuroko No Basuke müzikleriiii~ <3 D=OUT~ <3 :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindiiggm ahsjfkf*-* playlist yaptim knb ve uta puri icin sirf onlari dinliyorum neredeyse...sesleriyle ask yasiyorum :") D=out ♡♡♡:")))

      Sil