Kategoriler

3 Temmuz 2015 Cuma

Ortak Proje! (Bakashuu Translations)


Yohooo!!!~~ ( ̄▽ ̄)ノ


Efenim, biliyorsunuzdur ki Shuu-chan *belki de bilmiyorsunuz...bilemedim* şarkılar haricinde manga/drama CD de çeviriyor. tık  Laf lafı açarken "Ben de manga çevirmek istiyorum ama editten pek anlamıyorum maalesef" dedim sonrasın da ise böyle ortak bir proje yapmaya karar verdik*-* 

Çevirmeye başladığımız manga yaoi/shounen ai tarzı olup, son zamanlarda okuduğum ve beğendiğim eserlerden biri. Umarım sağ salim devam edip ileride de yeni projelere başlayabiliriz, şahsen ben bayağı eğleniyorum ajskdflg *tabi pc kapanıp/donup durmasa...*

Neyse daha fazla uzatmayayım zaten Shuu-chan benden hızlı davranıp paylaştıydı..Yine geciktim (≧∇≦)

Bölüm 0 - Kara Kedi ve Ev Hayatı




Uzun zaman sonra gelen edit: Başka bir fansubun mangayı çevirmeye başlaması üzerine biz de sadece one-shotı yayınlayıp bıraktık. Umarım Shuu-chan ile tekrar bir proje yaparız ve sonuna kadar gideriz...*üzülür* Baybayıın~~~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder