Kategoriler

6 Şubat 2016 Cumartesi

Yo yo Yo~~!



Hello my guurlz~~ *reiji voice*


Ev sahibi geri döndüüüü! *yeey*



Tabiiki ne kadar burda olurum vs hiç bir fikrim yok her zamanki gibi yani okul başladığında tekrar kabuğuma çekilebilirim sjdkflgşh 


Zaten genelde kendi kendime konuşup, paylaşım yapıyorum o yüzden...kimsenin beni farketçeğini...sanmıyorum :'))




*keşkebendeçokpaylaşımyapanmikimmilbirbloggerolabilmekbilsem*



Bu arada oturdum karar verdim, yine Kouki aşkım yüzünden sevdiğim veya arayıp romajisini bulamadığım şarkıları romajiye çevireyim dedim. Yani "nabıyo bu kız yea" diye düşünmeyin jskdflh *takipçin mi var slk*  Ayrıca henüz spacing olayını tam beceremediğimden ötürü beynim accık yandı... O yüzden paylaştığım sözlerde herhangi bir sorun varsa düzeltirseniz sevinirim. Mazur görünüz efenim. + İleride Japonya olsun, animeler, diziler olsun bir şeyler yazmayı düşünüyorum arkadaştan aldığım fikirler doğrultusunda. Otur yaz dedi sjkdflg Ah tabi bi yaoi postu daha yazmayı düşünüyorum. Bu sıralar güzel serilere denk geldim. Çok havamdayım!!!  *Yoosh!!!*


Her neyse, daha sonra tekrar görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın! Kaçtııım~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder