Kategoriler

5 Ağustos 2016 Cuma

Uzun bir aradan sonra ufak bir güncelleme!

Eveet~~ Bayadır ortalarda yoktum sanırım, ha?



Bloğu açtığımdan beri düzenli bir şekilde yazmayıp düzenli çeviriler yapmasamda sanırım ilk defa bu kadar uzun zamandır yukarıda da dediğim gibi ortalarda yoktum. Fakat bu sene üniversitede ilk yılımdı ve bambaşka bir şehir bir ortam ve öğrenmem gereken koskoca bir dil vardı. Her ne kadar aşina da olsam diziler, animeler ve şarkılar sayesinde ciddi anlamda japoncanın içine girmek çok farklıydı.

 
Ama elimden geleni yaptığıma inanıyorum. Yaptım..yani..yaptım sanırım...?!
*Ehm.*


Neden güncelleme yaptığıma gelirsek deee~~~

Heterophobiafansub'ın tatlış mı tatlış admini buradaki çevirilerimi görmüş ve benimle iletişime geçti yazın başında. Manga çevirmek isteyip istemediğimi sordu. Ki teklif, "İngilizce anlamam şimdi türkçe okuyayım en iyisi yeaa" dediğim zamanlarda deli gibi takip ettiğim fansubtan gelince nasıl mutlu oldum anlatamam. Bi süre mailleştikten sonra da dedim 'taam yapçam bu işi Shin-chan' ve öyle de oldu. *Shin-chan diye çağırabilceğim birinin olması da ayrı bi güzel he* 
Geçen hafta filandı herhalde ilk manga çevirim bitti ve yayınlandı. Benim gibi bi acemiye güvendikleri ve yardımları için de çok çok teşekkür ediyorum. *Ekibin hepsini tanımasam da henüz, herkesteki o ponçikliği sezdim dkfgl* 




Herneyse, Linki  ŞURAYA  bırakıp, yakında da yeni bir seriyle geleceğimi söylemek istiyorum. Ayrıca şarkı çevirilerine ve romaji olarak sözlere de devam etme niyetindeyim. Umarım yine kaybolmam.... Şimdilik bu kadar, görüşmek üzeree~~!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder